غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

قرن جدید :)

دوشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۴۷ ق.ظ

سلام علیکم :) 

قرن جدید, سال جدید, فصل جدید, ماه جدید و نوروز مبارک باشه. امیدوارم که خودمون هم اگر دوست داریم بتونیم دوباره از نو شروع بشیم و شروع کنیم به بهانه ی این همه رویداد جدید و نو که در طبیعت اتفاق افتاده!

خب سال تحویل به وقت ما که نیمه شب بود و تا اونجایی که خاطرات من یاری میکنه هیچ سالی تا الان نبوده که موقع سال تحویل من خواب بوده باشم ولی امسال خواب بودم! تازه سرما هم خورده بودم و خواب نصفه و نیمه همراه با تب و گلودرد و ... بود. 

و البته اولین سالی بود که تلاشی برای برپایی هفت سین نکردم! سبزه م هم به طور خودجوش تصمیم گرفت سبز نشه و منم به خواسته ش احترام گذاشتم!  و من همه اینها  رو به عنوان پیامی در نظر میگیرم که در حال رمزگشایی ش هستم و در آینده نه چندان دور نتایج این رمز گشایی رو به سمع و نظرتون می رسونم :)  

اما دو شب قبل از سال نو مهمونی نوروز دانشگاه بود که بسیار مراسم بزرگی بود و فرامرز آصف هم مهمان ویژه شون بود! این قسمتش رو من اصلا دوست نداشتم! خیلی سطحش پایین بود! ولی در کل خوب بود و کلی شادی بازی کردیم و با سفره هفت سین عکس گرفتیم و ... . 

دیگه اینکه یه دور تقریبا با همه بستگان حرف زدم و به صورت تلفنی عید دیدنی کردم و کلی محبت و مهربانی بر بدن زدم!

 

همین دیگه :) 

 

یه عالمه آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت براتون دارم :) 

۰۱/۰۱/۰۸
صبا ..

نوروز

نظرات  (۱۵)

سلام عزیزم آخی ایشالا بهتر باشی ❤️

سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی. پر از موفقیت و آرامش 🌺🌺🌺

پاسخ:
سلام یاسی جان:* 
آره عزیزم خوبم. من قبل کوید سالی شونصد دفعه سرما میخوردم! حالا آدم جرات نداره سرما بخوره :)) 

خیلی خیلی مرسی عزیزم :* 
برای همه مون اینجوری باشه :)  

سال نو مبارک باشه. امید که سال خیلی خوبی برای تو و همه باشه. امید که حالت هم دیگه خوب خوب باشه. داروی محبت بر بدن زدی احتمالا دردها رو خوب کرده دیگه. امیدوارم کلی اتفاقهای خوب امسال برات بیافته.

پاسخ:
ممنون عزیزم.

آره خوبم عزیزم. مرسی :) 

متشکرم گلم. برای همه مون پر از اتفاق های خوب باشه ایشالله :) 

سلام صبا جون. 

پستت رو چند وقت پیش خوندم و جوابت به کامنتها که خدا رو شکر سرماخوردگی بوده و نه بیشتر. 

 

اون موقع حال خوبی برای نوشتن نداشتم. 

الان میخواستم بگم لطفا فکر رمزگشایی از این اتفاقات نباش :) تیک ایت ایزی

پاسخ:
سلام عزیزدلم.

آره، خدا رو شکر درگیر قرنطینه نشدم🙂

عزیزم.
رمزگشاییش امیدوارم سخت نباشه این سری، فلشش به سمت خودمه🤦‍♀️

سلام سال نو مبارک صبا جان 

چه قدر خوب که دانشگاهتون انجمن ایرانیان داره و مراسم داره. دانشگاه ما با اینکه کلی دانشحوی ایرانی اما انجمنی نداره و هیچ مراسمی هم نگرفت. حتی خود بچه های ایرانی هم دانشگاه تدارکی ندیدن!

پاسخ:
سلام . ممنونم نیوشای عزیز :) 

اینجا انجمن ایرانیان همه دانشگاهها فعال هست خدا رو شکر و ما تو برنامه های بقیه دانشگاهها هم شرکت میکنیم. 
انجمن فیلم و کتاب و ... هم دارن و فیلم فارسی همراه با نقد و بررسی هست و ... 

ببین این مراسم ها رو که دانشگاه نمیگیره. خود بچه ها هستند که باید همت کنند. من یادمه یه موقع هایی فقط تو community room جمع میشدیم یه مناسبتی رو جشن میگرفتیم و هر کی با خودش یه چیزی می آورد. ولی خب دانشگاه هم اگر بچه ها بخوان بهشون بودجه میده! مثلا همون شیرینی و هفت سین و ... رو با اینکه هزینه چندانی نداره و در حد یه میز هست الان دیگه بچه ها پولش رو از دانشگاه میگیرن. 

برای مهمونی های بزرگ هم که بلیط می فروشند و هزینه ش از بلیط ها درمیاد. 

البته اگر انجمن های دانشگاه ها هم نباشه معمولا رستوران های ایرانی یا گروه های دیگه مراسم دارند تو همه مناسبت ها حتی چهارشنبه سوری ... 
یا مثلا یه روز شنبه  تو موزه مرکزی شهر کل روز تمام برنامه ها مربوط به ایران و نوروز بود و کلی گروه موسیقی و ... دعوت کرده بودن. 

نوروزت مبارک صبای عزیز

امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برات :)

پاسخ:
ممنونم دوست عزیز.

امیدوارم برای همه مون چنین باشه :) 

یه عاالمه مبارک باشی صبای عزیز :**

پاسخ:
قربونت مهسای مهربون😘😘
۰۸ فروردين ۰۱ ، ۱۰:۳۴ شارمین امیریان

سلام. سال و قرن خوبی داشته باشی😘

پاسخ:
سلام عزیزم.

خیلی ممنونم شارمین جان😘
۰۸ فروردين ۰۱ ، ۱۰:۲۵ ربولی حسن کور

سلام

سال نو مبارک

نگین که دوباره کرونا گرفتین!

امیدوارم امسال یکی از سالهای خوب زندگی تون باشه و ازجمله پروژه تون با موفقیت به پایان برسه

برام جالب بود که دانشگاه مراسم برای نوروز داره. یعنی افرادی که نوروز را جشن میگیرن این قدر زیادند اونجا؟

پاسخ:
سلام.

ممنونم.

والا من رپید تست دادم منفی بود، منم بنا رو گذاشتم بر سرماخوردگی، هیچ کدوم از کسایی هم که با من بودند چیزیشون نشده!

خیلی خیلی متشکرم.
 انجمن ایرانیان دانشگاه هست که برگزار کننده برنامه هست، بلیط می فروشند و ۹۰ درصد شرکت کنندگان هم عموما دانشجو نیستند ولی برای دانشجوها یه کم تخفیف داره.
سیدنی بیشتر از ۴۰ هزار نفر ایرانی داره! جدای از افغانستانی ها و تاجیک ها و ..‌ که نوروز رو جشن می‌گیرند.
تو مراسم دانشگاه این سری فقط ۵۰۰ نفر بودند.

با ارزوی بهترین ها ...

پاسخ:
متشکرم از محبت شما :) 

بهترین سال باشه برات ...

پاسخ:
ممنونم. همچنین برای شما :) 

سال نو مبارک

پاسخ:
متشکرم :) 

سلام صبای عزیز.

سال نو مبارک باشه. امیدوارم امسال برات پر از معجزه و خبرهای خوش باشه که با دیدن و شنیدنشون فقط اشک شوق بریزی. 

چه خوب که دانشگاهتون به نوروز اهمیت میده و جشن برگزار میکنه با اینکه حتی توی فصل دیگه ای هستند خودشون. 

پاسخ:
سلام رهای مهربون :)

ممنون گلم. قربونت عزیزم. همچنین برای خودت :*

این جشن رو انجمن ایرانیان دانشگاه گرفته بود ولی در حالت کلی هم دانشگاهمون  اهمیت میده به تمام سال نوها و یه مراسم کوچیک برگزار میکنه! یعنی بازم بچه های ایرانی خودشون سفره هفت سین پهن میکنند و توضیح میدن در مورد آداب و رسوم و همه اینا به هزینه دانشگاه هست.   و درمورد سال نو چینی و هندی و یهودی و ... هم به همین شکل هست. 

سلام صبا جان، سال نوی شما مبارک. امیدوارم سال و قرن خوبی پیش رو داشته باشی :*

الان خوبی؟ رفع کسالت شده؟

پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم گلم.  قربونت دوست جونم :)

آره عزیزم. سختیش ۳ روزه بود به سبک سرماخوردگی! 

سال نو مبارک صبای عزیز 

پاسخ:
ممنونم رویای عزیز و دسته گل :) 

سال نو شما هم مبارک باشه ^-^ 

انشالله که دیگه سرماخوردگیت خوب شده. 

من نمیدونستم کی هست اصلاً فرامرز آصف رفتم دیدم آره آهنگاشو شنیده‌م. دیگه باید فضا برای نسل جدید خواننده‌ها باز شه :)) 

پاسخ:
قربونت عزیزم :*

خوب شدم تقریبا ولی هنوز علایمم صفر نشده!

همون واقعا! یه عده باید قبول کنند که وقت بازنشستگی شون هست! البته از دید من ایشون اصلا صداش خوب نبود کلا :|