غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

بقیه قرن جدید :)

دوشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۷:۴۰ ق.ظ

دارم به این فکر میکنم که قبلا مگه چی می نوشتم که می تونستم مرتب بنویسم! حالا چرا حرف کم میارم برای اینجا؟!

 

به عنوان عیدی به خودم دوره نو شدن سهیل رضایی رو هدیه دادم.  به صورت ریشه ای به بررسی علت اهمال کاری پرداخته و اینکه هر کسی لازم داره به چه شکلی هدف گذاری کنه برای سال جدیدش!

 

اون روز حس کردم وقتی حافظ می گه:  تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز!  تازه الان می فهمم منظورش چی هست! و تازه الان می فهمم که وقتی میگن هر چیزی که می خوایی درون خودت هست یعنی چی! دیگه کمتر حس قربانی میکنم! نه که صفر شده باشه! ولی وقتی می بینم تو هر موضوعی که اون حس قربانی بودن رو حل میکنم اتفاق های جدیدی می افته می فهمم عجب حجابی بودم و خودم خبر نداشتم! 

 

واسه ۱۳ به در رفتیم موزه! برنامه ایرانی داشتند! خیلی خوب بود و به ما هم کلی خوش گذشت! هواشناسی پیش بینی بارندگی کرده بود که هیچی بارون نیومد ولی خب هوا صبحش حسابی سرد بود. بعد از موزه هم رفتیم پارک نزدیک خونه ما! کلی هوا خوب بود و اینجوری روز طبیعت رو سپری کردیم. 

 

ماه رمضان هم بر هر کسی که اعتقاد داره و باهاش حال میکنه مبارک باشه :) 

۰۱/۰۱/۱۵
صبا ..

نظرات  (۱۳)

من دقتم کم شده یا موبایل من نشون نمیده؟؟؟؟ !!! لباس نو؟؟؟؟

عیدتون مبارک دوباره 😍😍😎😎

موفق وسربلندباشی

پاسخ:
نه عزیزم مساله مربوط به فرستنده هست! عکس رو برای یک هفته آپلود کرده بودم! 

قربونت عزیزم. همچنین باشه برای شما :) 
۳۰ فروردين ۰۱ ، ۲۰:۱۴ ربولی حسن کور

سلام

پیش بینیم درست از آب دراومد؟!

پاسخ:
سلام. 

بله خدا رو شکر. 

راست میگی، هرچند تو ذهن خودم خیلی واضحه، شما هیچی از من نمیدونی 🤦‍♀️

من زنی ۳۵‌ساله هستم، ساکن تهران :)

 

پاسخ:
خوشبختم از آشنایی تون خانم سین🥰🌷

پیجی که لباس رو ازش خریدی معرفی کنی خیلی خوبه. ممنون.

پاسخ:
من عکس خودم رو گذاشته بودم که ایده بدم در مورد این سبک لباس پوشیدن! 

ولی خب همه تون لطف داشتید و از یه بعد دیگه به ماجرا نگاه کردید :) 

این پیج شون هست:

https://www.instagram.com/sindokht_arts/

اگر سین دخت رو تو اینستاگرام هم بزنید صفحه شون رو میاره!

به به! چه لباس قشنگی!! البته که به شما هم خیلی میاد. پوشیدن لباس های قشنگ حال آدم رو بهتر می کنه. ممنون که لینک اون دوره رو گذاشتی. هنوز ندیدمش. نتونستم صبر کنم که از این لباس زیبا بعدا تعریف کنم.

آفرین. درست میگی. تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز... من تا حالا بهش به این شکل فکر نکرده بودم. باید بیشتر بهش فکر کنم.

 

پاسخ:
قربون شما عزیزم. لطف دارید. 

خب مسلما وقتی کامنت مثبت بگیری در مورد هر چیزی حس خوبی به آدم دست میده! حداقل من این حس بهم دست میده که من تنها نیستم که نسبت به اون موضوع حس خوبی دارم. 

مرسی از تعریفت.

من قبلنا فکر می کردم که من دارم همه کار میکنم پس چرا میگه تو خود حجاب خودی!؟ ولی الان که با مفاهیم ناخودآگاه آشنا شدم متوجه میشم که چطوری خودم حجاب بودم!

اولا که چه لباس جالب و قشنگی :)

بعد اینکه هر وقت کسی از کشفیاتش درباره خودش میگه، هم حسودیم میشه هم امیدوار میشم که پس ممکنه و از اینجایی که الان هستم هم میشه جلوتر رفت :D

در مورد رمضان هم، والا چی بگم! من که هرگز دل خوشی نداشتم از این ماه... یادمه زمان مدرسه یه آقای معلم فیزیک خیلی مذهبی داشتیم که تو رمضان، بیشتر از نیم ساعت حاضر نبود درس بده و میگفت روزه‌م و خسته‌م :))

 

پاسخ:
ممنونم. لطف دارید.

بله بله خودشناسی که ته نداره! هر روز آدم یه نکته جدید کشف میکنه و ظرفیت انسان هم تا بی نهایت هست و همیشه میشه جلوتر رفت. 


از دست این معلم ها و الگوها که چه چیزهایی رو بد نهادینه کردن :|


راستی من نمی دونم شما خانم هستید یا آقا؟ 

یک کلام ،ختم کلام:هر کس به لباس جذاب و متفاوتت واکنش نشون نداده حسوده

پاسخ:
:))
دیگه وقتی مامان ایلیا فتوا بده رو حرفش نباید حرف زد :) 

سلام🥰

من خواننده ی جدید هستم.

سال نو و قرن نو مبارک.

خوشحالم که با وبلاگ شما از طریق وبلاگ یاسی عزیز آشنا شدم.

چند تا پست آخر رو خوندم و قلم شما خیلی زیاد

به دلم نشست.

خصوصا اینکه فرنگ نشین هستید😅

نمیدونم چه حسابیه که دلم قنج میره برای اونهایی

که خارج زندگی رو تجربه میکنن.

به هرحال  حس خوبی به شما و نوشته هاتون دارم.

همینطور به لباس جذابتون🥰

پاسخ:
سلام علیکم.

خیلی خوش آمدید و خوشبختم از آشنایی تون😊🥰

لطف دارید، ممنون از محبتتون.
امیدوارم که فقط فرنگ نشین نباشم و یه ذره فرهنگ هم داشته باشم😄

ممنون از پیامتون و اظهار لطفتتون🥰🌷 

حس خوبتون مستدام باشه ایشالله👌
۱۵ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۰۲ ربولی حسن کور

سلام

امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه

لباسو اینجا خریدین یا اونجا؟!

پاسخ:
سلام.

بله خوش گذشت خدا رو شکر😊

لباس ها از ایران، من تا مجبور نشم کلا اینجا لباس نمی خرم! البته خریدنی هم نیست سفارشی هست. اگر خواستید بگید پیج شون رو معرفی کنم.


جواب پیام خصوصی، اون اوایل که اومده بودم حمله اتفاق افتاده بود وقتی در این مورد سوال پرسیده شده بود و من جواب داده بودم و البته من امروز پست گذاشتم هنوز وقت هست🥴😄

واااااای چقدر قشششششششششششنگه لباست :*

 

پاسخ:
مرسی مهسا جان😊😊😊🌷

واو عجب لباسی... :) 

عیدی ات مبارک باشه :*

پاسخ:
قربونت دوست جونم😊🌷

متشکرم😊

چه لباس بانمکییییی😍😍😍😍

پاسخ:
ممنون یاسی جان😊😊😊🌷

عخی😍 چه لباس قشنگی 🤗😍😍

پاسخ:
مرسی ریحانه گلی😊😊😊🌷