غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

گنده لات!!

پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۷ ق.ظ

دیدید این لات و لوت ها الکی تو کوچه خیابون با این و اون گلاویز میشند و گرد و خاک میکنند و فحش میدن و دعوا راه می اندازن ولی یه کار ساده رو تو خونه انجام نمیدن و همه تو خونه از دستشون شاکی هستند. یا وقتی میرن جایی  خواهر یا مادر یا همسرشون  مدام نگران هستند که باز دوباره شر راه نیافته و الکی غیرتی نشند و نخوان به یکی گیر بدن! 

من خودم فقط تو فیلم ها دیدم! :)  البته نمونه امروزی شون رو خیلی دیدم ها! این پسرهایی که میرن باشگاه و عضله می سازند و ... هیکل ها اصلا خفن! ولی یه نونوایی محض رضای خدا برای مادرشون نمیرن! و فقط تخم مرغ آبپز و رژیم و دردسرشون واسه اعضای خانواده هست.

حالا سیستم ایمنی بدن منم رفتارش دقیقا عین همون لات و لوت های قدیمی هست!! جایی که بهش ربطی نداره میره دعوا و چاقوکشی و عربده کشی :| و خون و خونریزی هم راه می اندازه ها! یعنی به فحش خالی هم قانع نیست! و من هر سری با هزار تا بدبختی و آبروریزی باید آرومش کنم و بیارمش تو خونه! هی قربون صدقه ش برم و خرش کنم که تو بزرگی تو کوتاه بیا و اصلا همه دنیا غلط کردن و شکر خوردن تو آروم باش :|  بعد جاهایی که من لازمش دارم عین خیالش هم نیست! :( یعنی جلوی یه سرمای ساده  هم واسه من نمی ایسته! اصلا تا سرما میاد خودش زودتر میره زیر پتو میخوابه و به عمد خودش رو میزنه به خواب! دیگه ویروس و باکتری که اصلا اسمش رو نیارید! تا اسمشون رو بشنونه تا چند روز میره خونه نوچه ها و رفقاش و حتی شبا واسه خواب هم نمیاد! اصلا حتی به من هم خبر نمیده کجا میره! من خودم دست تنها باید وایسم جلوی ویروس و باکتری و از اون طرفم هی دل نگران باشم که باز ایشون کجا سرش مشغوله و عملا داره دردسر جدید درست میکنه و هی منتظر باشم یکی واسم خبر از شاهکاراش بیاره :|  

واقعا این رسم مرام و معرفت و لوطی گری هست؟!‌ :|  درسته که کسی با مادر جوونش اینجوری رفتار کنه؟‌ :)) اصلا من غریبه! همسایه! این طرز رفتار درسته واقعا؟‌!!  

 

۰۱/۰۴/۰۲
صبا ..

طنز

نظرات  (۱۴)

۱۳ تیر ۰۱ ، ۰۱:۱۹ مامانی و چهارتا دسته گل

عزیز دلم همیشه خوب و سلامت باشی

پاسخ:
قربانت سعیده جان.

همچنین شما و چهار تا دسته گلت :*

خوبی صبا جان ?

امیدوارم الان خیلی خیلی خوب شده باشی .

پاسخ:
آره رویای عزیزم. واقعا خیلی خیلی خوبم :) 

یه کم فقط شلوغم. می نویسم به زودی :) 

و خیلی ممنونم از احوالپرسی :*
۰۸ تیر ۰۱ ، ۱۰:۳۰ آوای درون

خوبی صبا جان؟

پاسخ:
آره عزیزم. حالم کاملا خوب هست دوست جانم! ممنونم از احوالپرسی :) 

احتمالا کمتر بنویسم این روزها تا یه سرو سامونی به کارام بدم :) 

واااای از این توصیف و تشبیه طنازانه:)

عالی بود 

و امیدوارم این بچه لات خانواده بالاخره سربه‌راه بشه :D

 

 

 

 

پاسخ:
:))

ممنونم لطف دارید :)

ایشالله :) 
۰۴ تیر ۰۱ ، ۰۹:۴۳ ربولی حسن کور

سلام

شما هم که هرچندوقت با کورتون میزنین توی برجکش!

مگه آلرژی تون خوب نشده هنوز؟

پاسخ:
سلام.

والا کورتون یه جور خودزنی هست عملا دیگه😁😃 برای اینکه کوتاه بیاد مجبور میشم گاهی. یعنی میخوام بگم تو برجک اون نمیزنم🤦‍♀️🙊 خودزنی میکنم که دلش به رحم بیاد‌

آلرژی پوستیم خوب شده خدا رو شکر، آلرژی تنفسیم هست همچنان.
۰۳ تیر ۰۱ ، ۱۷:۲۰ میم مهاجر

چه وصف جذابی :))

ولی با اون توضیحی که قبلا دادید در مورد سیستم درمانی اونجا الهی که تنتون به ناز طبیبان نیازمند مباد

پاسخ:
:))

خیلی ممنونم ولی جهت ضرورت هم طبیبان مورد اعتماد پیدا شدند خدا رو شکر :) 
۰۲ تیر ۰۱ ، ۲۳:۲۴ آوای درون

گرچه طنز گونه بیانش کردی، ولی انگار خیلی اذیتت کرده.. برات آرزوی سلامتی دارم صبا جان :*

پاسخ:
نه عزیزم خیلی اذیتم نکرده :)  همون حس طنز رو واقعا خودم هم دارم. 

من خیلی وقته عادت دارم و یاد گرفتم که تو لحظه های مهم زندگیم این چیزا رو مدیریت کنم :)

متشکرم عزیزم :* 
۰۲ تیر ۰۱ ، ۲۲:۳۲ محبوب حبیب

کلا مشکلات سیستم ایمنی خیلی بده، منطقش قابل فهم نیست واسه من یکی. 

حالا باهاش صحبت می کنی امیدوارم از کردار زشت خودش متنبه بشه.

 

پیشنهادن اینه که بزن به خوراکی های ارامش دهنده، عرق بهارنارنج و اینا. بلکه این گنده لات یه کم ارووم بشه. منم هر دکتری میرم همینو میگن. البته مشکل من فرق داره ولی هر دوتاش قاطی کردن سیستم ایمنیه

پاسخ:
منم امیدوارم متنبه بشه :) 

عزیزم یه زمان هایی کورتون هم جواب نمیده عرق بهار نارنج در چنین شرایطی بیشتر شبیه شوخی هست :)) 
البته من چایی گیاهی زیاد میخورم ولی برای طعمش و منتظر اثر خاصی نیستم! 

امیدوارم تو هم بتونی با کنترل ذهن و استرست شرایط رو کنترل کنی :) 

صبای عزیزم سلام. یکی از دلایلی که خیلی نوشته هات رو دوست دارم همین روحیه ات هست که باوجود مشکلات همیشه جنبه خوب مسایل رو می بینی و به همه چیز چاشنی طنز می زنی تا قایل هضم بشه و کمتر ناراحت کننده باشه، ولی موضوعی که فهمیدم اینه که مسئله انگار یه مقدار جدی هست. درسته با لحن شوخت باعث شدی لبخند بزنم ولی واقعا ناراحت شدم برای مشکلی که برات پیش آمده. امیدوارم زودتر حل بشه. خیلی مراقب خودت باش عزیزم بخصوص الان که در حین انجام کارهای پایان نامه ات هستی میتونه خیلی اذیت کننده باشه اینجور مشکلات سلامتی. 

پاسخ:
سلام رها جانم.

لطف داری عزیزم.

رها جان من فقط نوشته هام طنز نیست رویکردم به مسائل تا حدی که بتونم آسون گیرانه هست. 
یعنی واقعیتش اگر بخوام سخت بگیرم خیلی سخت میشه! 
من وقتی چیزی رو اینجا می نویسم و حسی رو به شما منتقل میکنم حس پشتش درون خودم هم همون هست و مدیریت من هم وابسته به اون حس هست.

من قطعا از زرت زرت مریض شدن حس خوبی نمیگیرم ولی خب روزی که بخاطر سرماخوردگی نمی تونم کار کنم میشینم ۳-۴ تا فیلم می بینم و هر راهکاری که بلدم رو پیاده میکنم تا خوب بشم. 

بازم ممنونم از اظهار لطف و محبتت :*  

😂😂😂😂عالی بود

پاسخ:
لطف دارید شما :) 

سلاااااااااام.

 

الهی :)))

صبا تقصیر خودته باعث میشی به مریضیت هم بخنده آدم از بس طنز خوب مینویسی:)))))))))

پاسخ:
سلام عزیززززم.

خب طنز می نویسم که بخندیم دور هم دیگه😀😃 

وگرنه چیزی که فراووونه ناله کن هست، نمیگم اونا حق ندارن، اونا هم حق دارند ناله کنند ولی خب من با ناله خودم حالم خیلی بد میشه ولی با طنز خودمم خوشحال میشم😊😊😊

جدا از توصیف طنز گونه و جالب و قلم عالی...

امیدوارم که همیشه سلامت باشی و مشکلت

برطرف بشه صبا جون💕💕💕

پاسخ:
مرسی عزیزم لطف داری😊🥰

ایشالله شما سلامت باشید🙂
۰۲ تیر ۰۱ ، ۰۷:۵۱ مِلیـ ـچَک

😅😅😅

حالا یه مثال هم برای چاقو کشی هاش بزن کنجکاو شدم

پاسخ:
خونریزی روده🙈🙈

فحش خواب آور هم میشه آلرژی🤐

عااااااالی بود این متن:)

 خارج از شوخی، خوبی صبا جان؟ 

پاسخ:
:))

اگر هر بار که از خونه بیرون میرم سرما نخورم !! و اگر ایشون چاقوکشی نکنه بله خوب هستم!