غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

عیدی ما :)

جمعه, ۳ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۴۳ ق.ظ

خب من یکشنبه رو دو مدل شیرینی درست کردم و شبش هم وسایلم رو جمع کردم که صبح زود برم فرودگاه. 

کله صبح دوشنبه اوبر گرفتم و وقتی نشستم مسیج هام رو چک کردم و دیدم بله پروازم کنسل شده و پرواز بعدی هم ۱۰:۳۰ هست. دیگه به رانندهه گفتم برگرد خونه!! اومدم خونه و کلی هم حال ندار بودم! ولی خب به هرحال دوباره ساعت ۹ رفتم فرودگاه و رسیدم به جلسه! موقعی هم که رسیدم هنوز نوبت گروه ما نشده بود. بعدش هم همه چیز اوکی بود. 

کلی از همکارام رو هم حضوری ندیده بودم که دیدنشون خالی از لطف نبود. کلی با همکار برزیلیم دوست شدیم و فرداش موقع خداحافظی سخت بود واسه مون. 

سه شنبه از صبح تا عصر کنفرانس بود. که وقتی خودت نخوایی چیزی ارائه بدی کنفرانس رفتن خیلی هم خوبه. 

شبش بلیط برگشتمون بود و تا رسیدم خونه ساعت ۹:۳۰ بود. 

چهارشنبه رو من مرخصی بودم چون کلی کار داشتیم. صبح باید می رفتیم سونوگرافی! شبش کلی استرس نتیجه آزمایش ها و سونوگرافی رو داشتم ولی همه چیز خدا رو شکر خوب بود و ریسک خاصی وجود نداشت. دیگه همونجا هم مشخص شد که میوه ی عشق مون دختر هست و کلی دست جیغ و اشک و خوشحالی شدیم. 

بعدش هم بدو بدو اومدیم و سبزی پلوماهی درست کردم و سفره هفت سین چیدم و آماده شدیم واسه سال تحویل. 

قرارمون از قبل این بود که خبر بچه دار شدنمون رو بعنوان عیدی اعلام کنیم.

با مامانم که حرف زدیم گفتیم ما واست یه عیدی ویژه داریم! خودش گفت نی نی؟! گفتیم آره نی نی دخمل! اصلا یه لحظه شوکه شد و باورش نمیشد!!  خلاصه کلی خوشحال شدن :) 

بعدش هم به پدرشوهر و مادرشوهر عیدی شون رو دادیم که اونا هم کلی ذوق زده شدن و به قول خودشون کلی امید تو دلشون زنده شد.

عمه جونش وقتی شنید که تو ایستگاه قطار زد زیر گریه از خوشحالی.

دیگه خلاصه که دخملمون شد اولین خبر خوش سال ۱۴۰۳! امیدوارم که بخیر و خوشی قدم به این دنیا بگذاره. 

بعدش هم نوبت دکتر داشتیم که اونو هم رفتیم و دکتر راضی بود! 

 

هفته آخر سال واقعا سخت بود چون بابام یکبارگی خیلی بدجور مریض شد و کلی نگرانی و استرس داشتیم ولی خداروشکر عوارض ناشی از بی حسی بود که پس از دفع بی حسی حال بابا هم به نسبت خوب شد. 

مراسم سال تحویل حافظیه و حال و هوای این روزهای شیراز و دوری حسابی دل من رو هوایی کرده. 

کاش وطن جای بهتری برای زندگی بود و لازم نبود برای داشتن یه زندگی معمولی اینقدر دور بود. 

۰۳/۰۱/۰۳

نظرات  (۲۳)

قشنگ اشک تو چشمام جمع شد. چه سالی بشه امسال‌ قدم دخترک مبارک باشه. با تن سالم و دل خوش. 

و کاش وطن...

پاسخ:
آخی. عزیزم. نگار جان.

محبت داری عزیزم. امیدوارم سال خوبی برای همه مون باشه. 

کاش ... 

واااااااااای شوکه شدم انتظااااار این خبر رو اصلا نداشتمممممممممم

خیلی خوشبحالت و خوشبحالش(دخمل گلت ک همچین مامان آینده ای داره)

ان شالله خدا بهتون یه بچه خوشگل و باهوش وآینده سازی بده

ک از داشتنتش راضی باشین خیلیییییییی و خداروشکر کنید از وجودش

ک بچه خوب واقعاااااااااا نعمته

خیلی برات خوشحالم و امیدوارم ک بارداری خوبی رو تجربه کنی(در ریلکسترین حالت ممکن)

پاسخ:
عزیزم خیلی لطف داری مهوش جان.

ممنونم عزیزم از آرزوهای قشنگت برای دخملی ما. باشد که چنین شود. 

دقیقا همین طور هست که میگی عزیزم.

قربونت برم مهوش جان. امیدوارم هر موقع دوست داری و به بهترین شکلش روزی خودت باشه. 

پس کامنت تبریک من کو؟

مجدد عرض می نمایم:

ممنون که به ما هم عیدی دادی.

ان شالله مسیر برات به راحتی طی بشه و فرشته کوچولوت رو در آعوش بگیری

پاسخ:
چیزی نرسیده بود لیلی جان. 

ممنون عزیزم، محبت داری.

خیلی ممنونم از آرزوی قشنگت🙏🏻😍 امیدوارم چنین شود🙏🏻

واااااااااااااااااااااای مبارکه عزیزم نی ی دخمل خود خود عیدیه اصل مبارک بودن عزیززززززززززززززززززم

پاسخ:
ممنونم دزیره جان. قربونت :) 

برای خود ما که اصل عیدی بود. 

وای صبا مبارک باشهههههههه :) عجب عیدی خوبی بوده...

سال خیلی خوبی براتون آرزو دارم

پاسخ:
خیلی مرسیییی عزیزم.

متشکرم دوست مهربونم. همچنین باشه برای تو و خانوادت :) 

مباااااارک هم سال نو و هم مادرشدن تون

امیدوارم به خوبی این روزها بگذره و گل دختر رو در آغوش بگیرید که یکی از بهترین حس های دنیاست

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم مونا جان.

متشکرم از آرزوی قشنگت. امیدوارم که چنین شود. 

ای جونمممممم، مبارک باشه عزیزممممم، تا باشه از این عیدهای گوگولی باشه

بهترینها براتون رقم بخوره الهی این سال جدید

پاسخ:
ممنونم ویرگول جان.
قربون شما عزیزم.

متشکرم. همچنین باشه برای شما عزیزم. 

سلام صباخانم مبارک باشه انشالله به سلامتی به دنیا بیاد حال هر دو تون خوب و خوش باشه

پاسخ:
سلام دوست عزیز.

خیلی خیلی ممنونم.

انشالله از دعای دوستانی خوبی چون شما :) 
۰۸ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۵۵ ام اسی خوشبخت

سلام

سال نوتون مبارک

به به چه عیدی خوبی گرفتید و دادید. ان شالله بسلامتی دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر سلامت باشه :)

خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر خوش :)

پاسخ:
سلام عزیزم.
سال نو بر شما هم مبارک باشه.

متشکرم. انشالله.

خوشحالم که خوشحال شدی و خیلی ممنونم که ابرازش کردی :) 

سلام صبا جان.
چه خبر خوبی دادی خیلی خوشحال شدم برات. امیدوارم صحیح و سلامت به دنیا بیاد و شاد و نیکوکار و عاقبت به خیر باشه. 

مراقب خودت باش و سال نو هم مبارک 

 

 

پاسخ:
سلام سمانه جان.

ممنونم عزیزم. محبت داری و خیلی ممنونم از آرزوهای قشنگت. امیدوارم که محقق بشه.

چشم عزیزم. بازم ممنونم :*

ای جان مبارک باشه

هم سال نو

هم قدم دختر کوچولوی شیرین

 

چه عیدی قشنگی

با این حساب فسقلی آخرای تابستون به دنیا میاد نه؟

پاسخ:
ممنون غزل مهربون از تبریکات.

قربونت عزیزم. شما خودت قشنگی. 

تقریبا همون موقع ها باید به دنیا بیاد ولی دیگه باید ببینیم خانم کوچولو کی صلاح می دونند قدم به دنیای ما بگذارن :)

مبارک باشه صبا جان، بسلامتی.

قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون ❤️

پاسخ:
مرسی نازنین جان. 

متشکرم عزیزم. باشد که چنین شود :) 
۰۴ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۵۷ ربولی حسن کور

سلام 

سال نو مبارک 

و برای بچه هم تبریک میگم. به ما هم عیدی دادین ممنون. امیدوارم زیر سایه شما و پدرش به بالاترین رتبه ها برسه.

پاسخ:
سلام. 

ممنونم.

متشکرم از لطف و محبتتون و آرزوی قشنگتون. 

سلام تبریک میگم سال نو و نی نی هردو 

پاسخ:
سلام سارا جان.

ممنونم از تبریک هر دو و محبتت. 

وای وای وای صباااااا

مبارکهههههههه

ما رو هم که حسابی غافلگیر کردی

داشتم می‌خوندم گیج شده بودم ، هول شده بودم

دوباره برگشتم خوندم😁

الان ایرانی؟؟؟

پاسخ:
عزیززززم. مرسی مامانی جان.

گفتم یه جوری بگم سورپرایز بشید خب :)

نه عزیزم. ایران نیستم. 

عید نوروز مبارک صبا جان

به به، مامان شدنتون مبارک:)

پاسخ:
ممنونم نیوشا جان. 

متشکرم خانم گلی :) 

سلاااااممممم خوبی عزیزم 

عیدت مبارک 

واییییییییییی دختر نی نی دخملی داری ، کلی ذوق کردم ، من خیلی وقته نیومدم اما پست ها رد خونده بودم ، نمیدونم چیزی اشاره کرده بودی ؟ یا من گیج و منگ چیزی نفهمیده بودم اما حالا تبریییییکککک .

الهی سالم باشه و شادی به زندگی تون بیاره صبا جانم .‌

پاسخ:
سلام گلم.

مرسی عزیز دلم. 

قربون ذوق و مهربونیت ساره جان.

نه چیزی نگفته بودم. مرسی از آرزوی قشنگت عزیزم. 

عاقا😍😍😍

چه بی هوا و یدفه گفتی! داشتم تو چُرت پستت رو میخوندم یهو کوپ کردم😂😂😂 و هوشیار شدم🥰

الهی بگردم😍😍😍 مبارکه🥰😘😘

پاسخ:
خوبی خبر دادن همین سورپرایز طور بودنش هست دیگه. 

مرسی ریحانه جان. لطف داری عزیزم. 

عزیزززم من هم اشکی شدم. خیلی خیلی خیلی بهتون تبریک میگم، به سلامتی و شادی این دوران را بگذرونی. خیلی خوشحال شدم، براتون بهترین ها را تو این سال آرزو می‌کنم.

پاسخ:
عزیزم. الهی. 

مرسییییییی از این همه لطف و مهربونی و آرزوی قشنگت زری مهربونم. 

سلام صبای عزیزم. 

کلی تبریک و بغل بابت این دختر کوچولوی قشنگ که اومده توی دل مامانش. امیدوارم این نه ماه رو بدون استرس و هیچ مشکلی پشت سر بگذاری و فرشته کوچولوی دوست داشتنی رو به سلامتی در آغوش بگیری. 

خیلی ممنون که این خبر خوش رو باما هم در میان گذاشتی، برای من هم شنیدن این خبر خوب اول سال یه نشانه بود که انشاا..‌ قراره سالی پر از خبر خوب در انتظار هممون باشه و دل هممون به امید روشن بشه.

بازم کلی تبریک میگم به خودت و همسر محترمت عزیزم. خیلی دلم میخواست نزدیکت بودم و می‌تونستم در این دوران هر موقع کمکی نیاز بود بهت کمک کنم. 

خیلی مراقب خودت و پرنسس خانم باش. 

پاسخ:
سلام رهای مهربونم.

مرسی عزیزم. بیا بغلم. 

قربونت گلم. ایشالله. 

عزیزم. مرسی از ابراز مهربونی و ذوق و خوشحالیت. امیدوارم که سال جدید پر از خبرهای خوب تو زندگی شخصیت و حرفه ایت باشه.

قربونت عزیزم. همین که میگی یه دنیا واسم ارزشمنده عزیزم. لطف داری رها جان. 

تو هم مراقب خودت باش خاله جون:*

*-* وااای باورم نمیشهههه. خیلی مبارک باشه. 

امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره و برات آسون باشه. 

پاسخ:
خیلی ممنونم نورای قشنگم.

ممنون عزیزم از آرزوی قشنگت. امیدوارم چنین شود. 

بسیار عالی چقدر پست خوبی!

عید تون مبارک ، ا‌ن‌شاءالله که این دوران رو به خوبی و سلامتی سپری می‌کنید و از دیدن کوچولوی عزیزتون کیف دنیا رو می‌کنید :)

 

واقعا خوشحال شدم براتون ، ان‌شاءالله سایه‌اتون سالیان سال به سلامتی روی سر کوچولوی توی راه باشه :))) 

پاسخ:
خیلی ممنونم.

متشکرم. ایشالله که این دوران به سلامتی طی بشه.

ممنون از آرزوهای قشنگتون و ابراز خوشحالی تون. 

چقدددددر خبر خوبی بود صبا جان خیلی مبارکه😍😍😍

سال نو مبارک. خیلی خوشحال شدم یکی از بهترین خبرهای خوب امسال بود.

مراقب خودت باش ممنون که خواننده ها رو هم در این شادی سهیم کردی ...

بازم تبریکات فراوان خیلی خیلی تبریک

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم از تبریکت و ابراز خوشحالیت.

واسم خیلی ارزشمنده.

من از به اشتراک گذاشتن شادی شادتر میشم و خوشحالم که باعث خوشحالی شما هم شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی