غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

از تفریحات :)

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ق.ظ

و همانا یکی از تفریحات لذت بخش زندگی م آنفالوو کردن دوره ای مجموعه ای از اکانت ها در شبکه های اجتماعی ست :) 

 

و البته نباید از ذکر لذتی که در mute کردن استوری های کسانی که هر روز استوری می گذارند، غافل شد:)

 

 

۹۸/۰۸/۱۲

نظرات  (۸)

۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۷:۴۲ آوای درون

خوب که نمیشه بود...

پاسخ:
اوهوم😔
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۷ آوای درون

سلام. خوبی صبا جان؟ از بقیه تفریحاتت هم تعریف کن :)

اوضاع و احوالت خوبه؟

پاسخ:
سلام عزیزم.

ممنون. شما خوبید؟


:)

 

مرسی عزیزم

اصلا نمیدونستم همچین قابلیتی هم وجود داره.

اخیش راحت شدم.

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم🙂

آخییییش🤗🤗🤗🤗

به خدا اگه بهم بخندیااا....

 

من بلد نیستم چطوری باید استوریهاشون رو موت کنم تا نبینم بدون اینکه انفالوشون کنم. میشه؟

پاسخ:
برای چی بخندم آخه... اگه اینجوریه ملت باید از صبح پاشن به من بخندن از بس  هیچی نمی دونم🙂

تو گوشی من این مدلی هست که روی استوری فشار میدهی، یه لیست واست باز میشه که می پرسه میخوای استوری رو میوت کنی یا پست؟ جواب میدی و خلاص🤗  

اینم یه لینک مرتبط:


https://followjet.com/%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

من هم کلا خیلی گوشی ام خلوته :)) خیلی تو گروهی عضو نیستم :) فیسبوک هم نیستم امااااااا واقعا این وبلاگهایی که میخونم را بدجور معتادم و خب دوستانی را که دارم دوست دارم :)))

تازه گهگداری مامانم را هم ترغیب میکنم یهویی گوشی اش را سبک کنه :)

 

پاسخ:
من بجز گروه های خانوادگی مون، هر کانال یا گروه یا پیج یا شخصی که بخواد هر روز مطلب جدبد بگذاره رو حذف می کنم :))  مگر اینکه چقدر مطالبش مورد علاقه م باشه و واسم جذاب باشه، بقیه حتی اگر نزدیکترین افراد بهم باشند رو هم اگر آنفالو نکنم حتما mute  میکنم!

و کلا آدم فعال در شبکه های اجتماعی رو در دایره نزدیکانم برنمی تابم :))


منم دوستان وبلاگی م رو واقعا دوست دارم.

شبکه های اجتماعی رو

پاسخ:
من هنوز به اون مرحله از عرفان و سلوک نرسیدم😀

البته اگه ریا نشه دارم در همون جهت گام برمی دارم🤗

:)))))) واقعا

بالاتر ازون اینه کلاً باز نکنی 

پاسخ:
چیو باز نکنی اصلا؟

:)) به به

پاسخ:
🤗😀💐