غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

خمیردندان باش :)

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۵۱ ق.ظ

من هر وقت فکر میکنم خمیردندونم داره تموم میشه و به لیست خریدم خمیردندون اضافه میکنم تا دو ماه سراغ اون خیردندون جدیده نمیرم. چرا؟ چون خمیردندون قبلیه هنوز جواب میده.

بعد واسه خودم مثال می زنم تو هم خمیردندونی :) هر وقت فکر میکنی داری تموم میشی هنوز کلی دیگه می تونی ادامه بدی :)

یه موقع هایی هم برای اینکه انگیزه بدم به خودم میگم به این خمیردندون نگاه کن. تو دو ماه پیش ازش ناامید شده بودی. تو چت کمتره!؟ تو هم خمیردندون باش. تموم شده ولی هنوز هم پاسخگو هست :) 

 

حالا این سری سر شامپو هم همین اتفاق افتاد. شامپو رو من آنلاین می خرم واسه همین حس کردم اگر همون روز که بحران رو حس کردم نخرم بعد یه روز میاد که بی شامپو می مونم و حالا کو تا شامپو برسه‌:) نشون به اون نشون که اولا امروز سفارش دادم - فردا عصر شامپوها تو اتاقم بودن (از پست بعید بود واقعا!). دوما از اون روز تا امروز دقیقا دو هفته می گذره ولی من هنوز دارم از شامپوی قبلی استفاده میکنم. تازه هنوز به مرحله اضافه کردن آب نرسیده :)) 

شما اگر دوست دارید می تونید تو زندگی تون شامپو هم باشید :)  من خودم با خمیردندون بیشتر ارتباط برقرار میکنم :) 

 

امید همه جا هست :) 

۰۰/۱۱/۲۷

نظرات  (۲۲)

عااالی هستی دختر 

خیلی قشنگ توضیح دادی و از یه مسأله ساده به نتیجه عمیق رسیدی :)) 

 

کامنت های پست هم عالی بود :)) 

 

کامنت شارمین :)) یاس ترین :)) و هزاران هزار کامنت جذاب دیگر :)) 

 

 ترین 

پاسخ:
لطف دارید شما :)

کامنت ها واقعا عالی بودن :) ممنون از همگی دوستان بخاطر مشارکتشون :) 

آه میشه خمیر دندون بود ولی خوب حستبی آدم چزونده و چلونره  میشهم

محترمانه ش میشه اینکه

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولی به خون جگر شود

پاسخ:
من تا حالا تو زندگیم تجربه اینکه چلونده و چزونده نشم رو نداشتم! واقعا نمی دونم زندگی غیر از این چه شکلی میشه!

شاید ماهیت زندگی همین هست! حداقل برای من! 

صبا الان فکر کردم ما همیشه دو سه تا خمیردندان همزمان باز داریم،مثلا یکی اش را باز کردیم دیدیم روش نوشته مخصوص سفیدکنندگی بعد یکی دیگه هم باز کردیم بعد اون بوی شدید ویکس میداده، یکی دیگه باز کردیم و خلاصه همه را موازی با هم داریم پیش میبریم :)) الان فکر کردم شاید هر کسی شبیه خمیردندان هاش باشه :)))) من هم همیشه چند تا کار را با هم موازی پیش میبرم خخخخ 

پاسخ:
آی گفتی! من فکر کنم جزو معدود زنانی هستم که تک کاره هستم! اصلا نمی تونم چند تا مساله رو با هم پیش ببرم!
الان نیایی بگی بجاش رو یکی تمرکز میکنی و میری تا تهش! چون من جزو اون دسته هم نیستم!

من واقعا برام سوال هست پترن تمرکزی من و پیش بردن کارام چه شکلی هست؟  

تازه شما احتمالا چند تا خمیردندون هم برای بچه ها دارید :) 

شما چون قشنگ توضیح میدی و ما شیرفهم میشیم و در مثال ها غرق میشیم می خوایم حتما اجرا کنیم😉

پاسخ:
قربان شما لیلی جان. لطف دارید :) 

نمیشه من همون پتوس در پست قبل باشم

پاسخ:
البته که میشه:)

حالا حتما اصراری هم نیست که از مثال های من استفاده بشه! شما براحتی می تونید خودتون باشید :) 
۰۱ اسفند ۰۰ ، ۰۳:۱۶ مامانی و چهارتا دسته گل

همیشه خوب باشی گلم ❤️

پاسخ:
ممنونم سعیده جان. همچنین شما :) 
۳۰ بهمن ۰۰ ، ۰۶:۲۰ ربولی حسن کور

راستش توی تلگرام از این مطالب زیاده که:

فقط یه آریایی میتونه دو ماه از یک شامپو استفاده کنه و بعد تا چهارماه تهش آب بریزه و دوباره ازش استفاده کنه!

ظاهرا شما ندیدین هنوز.

پاسخ:
آهان.نه!!

والا آریایی ها بیشتر درگیر دک و پز هستند در عمل و درآوردن چشم بقیه🤦‍♀️👀
۲۹ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۱۶ ربولی حسن کور

سلام 

میبینم که فرهنگ نژاد آریا را تا اون طرف دنیا گسترش دادین

آفرین بر شما 

پاسخ:
سلام

از جهت صرفه جویی می گید فرهنگ نژاد آریا؟
خب باید بگم من بیشتر صرفه جویی رو اینجا دارم یاد میگیرم و البته خب من مصرف گرایی رو کلا خوب نمیدونم ولی اینجا یاد گرفتم طوری مصرف کنم که حداقل زباله کمتری تولید بشه!

درود بر شما🙂

خیلی مثال جالبی بود و کامنت های خیلی جالب تر، کلی خندیدم:))))

منم مثل "همه چی عالیه" عزیز فکر میکنم خودم و کلا انسان از هر چیزی مقاون تره و مقاوم تر از همه ماها، زندگیه!

پاسخ:
خب خدا رو شکر که باعث خنده شد😃

بله ما مقاوم هستیم ولی برای افزایش مقاومت مون گاهی باید از مثال های مفهومی👀😃 استفاده کنیم!
۲۹ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۲۰ همه چی عالیه

ممنون از حسن نظر شما صبای عزیز

داشتم وبلاگ ، اما یه بازه ای حس کردم خیلی با سانسور همراه هست این شد که دوباره روی آوردم به کاغذ و قلم همیشگی ام😊

پاسخ:
خواهش میکنم🙂

پس شما هم از خودی😃
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۲۱:۴۸ همه چی عالیه

من نتونستم با خمیردندون ارتباط برقرار کنم 

از بس خودم هزار تا خمیردندونم 

گاهی که به گذشته نگاه می کنم باور نمی کنم من بودم که گذروندم اون روزها رو 

انسان موجود سرسختی هست و منعطف و جمع اضداد 😁

پاسخ:
خب احتمالا خمیردندون باید بیاد از شما یاد بگیره :) احسنت به شما :)

شما وبلاگ ندارید ما بیایم نوشته هاتون رو بخونیم؟

بله انسان گاهی از سنگ سختتر و گاهی شکننده تر و منعطف تر از هر چیز دیگه ای. واسه همین هست که کره زمین رو تسخیر کرده! 

سلام صباجون. چه دید جالبی داری نسبت به مسایل ساده و پیش پا افتاده زندگی که شاید خیلی ها حتی بهش توجه هم نکنند. تاحالا از این دید به خمیر دندان نگاه نکرده بودم. جالبه که برعکس خیلی از دوستان من گاهی اوقات که مثلا کرم یا شامپوم داره تموم میشه یه دونه جدیدش رو میخرم و اینقدر هیجان دارم که جدیده رو استفاده کنم که هنوز قبلی تموم نشده جدیده رو استفاده میکنم بعد جدیده که نصفش خالی شد انتهای قبلی رو بهش اضافه میکنم خیلی وقتها. یا اگه نشه اخر سر انتهای هردوشون رو استفاده میکنم. فکر کنم من خیلی عجیب باشم. تاحالا فکر نکرده بودم بهش. 

پاسخ:
سلام بر رها خانم گل.

جالبی در نگاه شما به من هست عزیزم :)

خب تو یه دسته دیگه از ذوق ها رو الان عنوان کردی. من برای کرم جدید این ذوق رو دارم ولی این دلیل نمیشه که کرم قبلی رو سر نبرٌم :) 

ولی خب در مورد خمیردندون تا حالا نشده قبل از اینکه این یکی کامل تموم بشه برم سراغ بعدی. واسه همین به خودم میگم خمیردندون باش :) 

رها هیشکی عجیب نیست درعین حال که همه مون عجیبیم. در واقع همه مون کلی ویژگی منحصربه فرد داریم که ما رو از بقیه متمایز میکنه :) 
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۱۲:۲۱ محبوب حبیب

روم به دیوار من از کرم ضدآفتاب بیشتر کار میکشم. آخرش پوسته اش رو با قیچی دو نیم می کنم و بازم داخلش رو استفاده میکنم :دی 

به خمیر دندون بیشتر رحم میکنم 

پاسخ:
مگه همه همین کار رو نمی کنند؟👀😄

من همه کرم ها رو سر می برم و تا آخرین جایی که ممکنه استفاده میکنم! ولی خداییش من تا حالا سر خمیر دندون نبریدم🤭 خمیر دندون خودش جواب میده بدون قتل و خونریزی!!

تازه یه کرمی داشتم جلدش نرم نبود! چاقو رو داغ کردم تا بتونم ذبحش کنم😆 همچین جلادی من هستم🤭🤪

عجب مثال هایی!! واسه تبلیغ یه شرکت تولید مواد بهداشتی از جمله خمیردندون و شامپو هم خوب بود!! ... من قبلا طبق مشاهداتم به این نتیجه رسیده بودم که یکی از تفاوت های شامپوهای خارجی و ایرانی در اینه که شامپوهای ایرانی به راحتی سرشون به شکلی باز میشه که میشه دوباره درونشون آب ریخت اما شامپوهای خارجی فقط به اندازه ای باز میشن که شامپو ازشون بیرون بیاد!! بنابراین نتیجه گفتم فرهنگ خارجی ها اینه که توی شامپوهاشون پس از تموم شدن آب نمیریزن. شما با این پستت صحت نتایج علمی من رو زیر سوال بردی! واقعا  به راحتی میشه آب بهشون اضافه کرد؟

 

پاسخ:
😅 من کلا تو فضای جان بخشی به اشیا زندگی میکنم و با همه چیز حرف می زنم😀

تو هر شامپویی من که آب ریختم🤣 حتی اونایی که مدلشون تیوبی و شبیه کرم هم هست هم من قدرت فرو کردن آب تو حلقشون رو دارم😅 
ولی شامپوی مذکور چون یک لیتری هست دهان گشادی داره و بسیار راحت میشه توش آب ریخت🙂

همسر من پوست خمیردندون رو می کنه بعد ولش می کنه .

دختر همسایه و پسر همسایه تموم شد الان باید خمیردندون باشیم:)) مثال بسیار بسیار ملموسی بود.

پاسخ:
الان دیگه با این مثال هایی که می زنید بسیار مصرتر شدم که خمیردندون باشم :)) پس پوستش هم بکنی جواب میده :) 

عجب الگویی هست این خمیردندون :) 


من همیشه تا خمیر دندون رو قیچی نکنم و یک ماهی هم با انگشت از توش درنیارم، ولش نمیکنم 😂😂😂😂 خودمم همینطورم 🤣

پاسخ:
یا خود خدا :)) تو دیگه اسوه مقاومت هستی :)) درود بر تو :*
۲۷ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۲۶ شارمین امیریان

سلام.

 

اگه یکی باشه وقتی داریم تموم میشیم هی شونه‌هامون رو بماله ما هم خمیردندون بودن بلدیم 😌😂

پاسخ:
سلام عزیزم.

خیلیییی خوب بود🤣🤣

اصولا وقتی داریم تموم میشیم فشار شش گانه از شش جهت میاد و اصلا فضا ماساژ و این حرفا نیست🤦‍♀️😁 بیشتر لگد ایناست، همون کاری که ما با خمیردندون میکنیم🤪

نمیشه :)))) شامپوی مخصوص موی فره و تنها شامپویی که موهای منو نجات داده :))

پاسخ:
عه، مهسا! خوب ریسرچ نکردیا👀   نمیشه چیه!! 🤣🤣 بگو حوصله م نمیشه بگردم مشابهش رو پیدا کنم🤪🤣

خیلی بامزه بود :))))))) تا حالا به خمیردندون بودن فکر نکرده بودم:)))

 

متاسفانه شامپوی من یه طوریه فرم بسته‌ش که نمیشه بهش آب اضافه کرد. دیگه خودت ببین برای یه اصفهانی چه ضربه‌ی سختیه این مسئله =)) 

پاسخ:
من به همه چیز فکر میکنم وقتایی که دارم تموم میشم :))

وا ! خب شامپوت رو عوض کن! چه اصراریه که اون شامپو رو بزنی :))))) 
۲۷ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۵۴ بـقـچـه ‌‌

برم بالای کتاب تست‌هام بنویسمش که یادم بمونه حالا حالاها تموم نمی‌شم پس غر نزنم و ادامه بدم :)))

پاسخ:
 آره آره حتما بنویس :)

هر موقع هم که مسواک میزنی به خمیردندون بودن خودت فکر کن :) 

:))) تو خونه ما هم هر وقت خمیر دندون جدید میاد تو جامسواکی، تا چند هفته من همچنان از خمیر دندون قبلی استفاده میکنم. ولی در مورد شامپو اینجوری نیست، چون موهام بلنده :))

تمثیل جالبی بود

پاسخ:
:))
خب پس تو هم همون خمیردندون باش :)) 

شامپو هم آخه هر چقدر فشار روش بیشتر بشه چیزی تولید نمیکنه!!  ولی خمیردندون در برابر فشارها خروجی خوبی داره :)  

:)))) وای چقدر قابل درک بود. امیدوارم همه‌مون خمیردندون باشیم. 

پاسخ:
:)))

خب شاید بعضی ها چیزای مقاومتر هم بشناسند و بتونند بیشتر دووم بیارن :)