غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

لذت بردیم!

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ب.ظ

صبح از ساعت 8 تا 9 یک ساعت مرخصی گرفته بودم که برم دانشگاه برای پیگیری یک سری از کارها. ساعت 8:5 رسیدم قبل از اینکه وارد ساختمان بشم درخت های اونجا چشمم رو گرفت ولی خیلی عجله داشتم رفتم داخل و دیدم چراغ ها خاموشه و در اتاق ها بسته است و صدای زیارت  عاشورا از یه جایی میاد. چند نفر دیگه هم وایسادن و عملا دارن فحش میدن!!

من بجاش بدو بدو اومدم بیرون. 20 تا عکس از زوایای مختلف گرفتم و از درخت ها و رنگ هاشون لذت بردم و دوباره اومدم داخل. اونایی که اونجا منتظر بودن کلی دعوا راه انداخته بودن و خانمی که مسئول یکی از بخش ها بود شروع کرده بود به گریه کردن!! من یه کوچولو بیرون منتظر نشستم تا مراسم آبغوره گیری تموم بشه و بعد رفتم داخل (ساعت 8:40). یه چند تا نفس عمیق کشیدم و مهربون با خانمه حرف زدم تا کارم ساعت 8:55 تموم شد. بدو بدو برگشتم که بیام اداره که ترافیک بود و من با خیال راحت چند تا از عکسام رو گذاشتم تو اینستاگرام و ... و نهایتا ساعت 9:10 رسیدم اداره.

پی نوشت: این یادداشت بیان یک تمرین عملی از تصمیم "راه لذت از درون دان نه از برون" بود.

۹۴/۰۹/۰۹