غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

امروز

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

در شرایط حساس کنونیچشمک که قرار دارم باید خیلی حواسم به خودم باشه و هی خودم را از جاده خاکی به سمت جاده اصلی هدایت کنم.

وقتی من و لب تاپم با هم هستیم همیشه موسیقی هم هست و 90% آهنگ های لیستم سنتی هستند و بخاطر شعرشون انتخابشون کردم.

اما امید حاجیلی یه ترانه ای داره به اسم امروز که قشنگ مناسب شرایط حساس کنونی من هست و مانع انحرافم به جاده خاکی میشود. چیز خاصی هم نمی گه جز :

امروز امروز ، امروز نشه دیروز باید کاری کنی زندگی بهتر بشه هر روز

امروز واسه تو روز جدید ، شروع شد روزی که پر از امیده

امروز تو فرداتو می سازه واسه فردا تلاش تو نیازه

امروز و یه فرصت دوباره ، فردات با تو فاصله نداره

امروز واسه تو شروع راهه ، یوقت راهی نری که اشتباهه

امروز دیگه نوبتت رسیده ، هر لحظه بهت یه ایده میده

امروزو پر از انرژی باشو دو برابر باید کنی تلاشو

 

اگر از این دست ترانه ها سراغ دارید، ممنون میشوم که معرفی بفرمایید.