غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

دوستان مجازی

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ب.ظ

تو فیدخوانم صد و اندی وبلاگ است که شاید ۱۰-۱۵ از اونها بدونن که من می خونمشون و خاموش دنبالشون می کنم. انگار که دوره وبلاگ نویسی به سر اومده ؛ پرشین بلاگ هم که ترکید!!! خیلی ها دست کشیدن از نوشتن. 

دلم برای دوست های وبلاگیم تنگ شده؛ حتی برای اونهایی که خاموش می خوندمشون و بهم ایده می دادن و ازشون یاد می گرفتم.

همیشه جزو مراحل شکرگذاریم هست که خدا رو بخاطر آشنایی با دوست های مجازی شکر می کنم. خدایا هر جا هستند به سلامت دارشون.

۹۶/۰۵/۱۹
صبا ..

نظرات  (۶)

۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۲ محبوب حبیب
من هم خیلی تعلق خاصی به وبلاگ و دوستان وبلاگی دارم
خیلی حرفهای نگفته رو اینجا گفتم.
و خیلی از دوستان مجازی یاد گرفته ام.
شاید بیشتر از دوستان واقعی
پاسخ:
می دونی درسته دنیای مجازی هست و خب خیلی چیزها رو نمیبینم .

ولی معمولا دوستامون بهمون شبیه تر هستند. یا به ایده آل هامون نزدیکتر هستند. 

به نظر من دوستان مجازیم قسمت واقعی خودشون تو وبلاگستان واقعی تره!! یعنی لایه های درونی رو تر هست.
سلام صبا جانم
من هم آمدم همسایه‌ات شدم
پاسخ:
سلام دوست جانم

چه خوب کردی. می آیم خانه تان همسایه جان.
سلام. نمی نویسین؟
پاسخ:
سلام عزیزم.
نمی خوام زورکی بنویسم منتظرم حسش بیاد!!
سلام. شاید به قول شما دوره وبلاگ خوانی روزهای پایانیش رو میگذراند اما ما قدیمی های وبلاگ هنوز هم حس خوبی از خواندن وبلاگ داریم. مجازی های دیگر خیلی مجازی هستند! 
پرشین بلاگ که مشکل پیدا کرد و به خصوص اینکه دو سال از نوشته هایم را حذف کرد، خیلی توی ذوق زد. 
پاسخ:
سلام.

شایعاتی هست مبنی بر اینکه پرشین اگر بخواین آرشیو رو برمی گردونه.

واقعا وبلاگ خونی حس بهتری به من میده. هر چند خیلی ها تو اینستا دنبال می کنم به عوض وبلاگ ولی مثل تفاوت کتاب و فیلمه.
من هم از خیلی از دوستان خبری ندارم.
بله واقعا عمر وبلاگ نویسی به سر اومده. 
پاسخ:
ولی من اصلا خوشم نمیاد مثلا برم تو اینستا بنویسم یا کانال بزنم.
خیلی از وبلاگها رو ‌تو سرچام پیدا کردم و اتفاقی.

اصلا فاز وبلاگ نویسی متفاوته و من به این زودی ها نمی خوام تسلیم بشم.
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۲ مامانی و سه تا نینی
عزیزززززززززم مهربوووووون
پاسخ:
آیکن خجالت

لطف داری مامانی