غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

شمارش!

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ

انسان‌ها عاشق شمردن مشکلاتشان هستند

اما لذت‌هایشان را نمی‌شمارند

اگر آنها را هم می‌شمردند

می‌فهمیدند که به اندازه کافی از زندگی لذت برده‌اند!


داستایوفسکی

۹۶/۰۸/۱۶
صبا ..

نکته

نظرات  (۵)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۳ یک مسلمان
اوهوم...

با جناب آقای داستایوسکی موافقم! 

ولی این ذات انسانه که باعث میشه به این چیزا فکر نکنه...یعنی نمی تونه!

ان الانسان خلق هلوعا....اذا مسه الشر جزوعا

احتمالا این ها رو دیگه نخونده جناب داستایوسکی
پاسخ:
ولی انسان می تواند :)
۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۸:۰۸ مامانی و سه تا نینی

خدا کند انگور ها برسند ،جهان مست شود ...

آمو زیباترین پسرانش را بالا بیاورد

هندوکش دخترانش را آزاد کند ...

خدا کند کوه ها به آسمان برسند 

دریا چنگ بزند به آسمان ماهش را بدزدد....

و همچنانکه یارت را تنگ میبوسی مرا به یاد آوری 

به میخانه شوند پلنگ ها و آهو ها 

میای به اشیا سرایت کند 

محبوب من 

محبوب دور افتاده من ...

با من بزن پیاله ای دیگر

 به سلامتی باغ های معلق انگور 































پاسخ:
چه زیبااااااا.

ممنونم مامانی :)
بله واقعا درسته. ممنون عزیزم برای تبریکت. خیلی خوشحال شدم مهربون
پاسخ:
مینای گل
 موفق و شاد و سلامت باشی هر جا که هستی :*
عالیه
پاسخ:
به شرطی که بهش عمل کنیم :)
۱۶ آبان ۹۶ ، ۰۱:۲۶ محمدباقر قنبری نصرآبادی
تا حالا بهش فکر نکرده بودم!

پاسخ:
از حالا به بعد بهش فکر کنید :)