غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

از لذت ها

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

یکی از لذت های زندگیم وقتی هست که میبینم ارباب رجوع هامون کاغذ و قلم دستشونه و جملات و اشعاری رو که این ور و اون ور اتاق چسبوندم یادداشت می کنتد :)

۹۶/۱۲/۱۳

نظرات  (۶)

من تو مدل جای کار شما تا حالا آدم خوش ذوق ندیدم، البته در حد یه گلدون کوچولو دیدما اما تو اداره مالیات که میرم یه اتاقی هست یه آقاهه تا زیر سقف و خود سقف گلدون داره خوشم میآید از اتاقش.
پاسخ:
حالا زری جوون فکر نکنی اتاق ما مثل اتاق اون آقای مالیاتیه هستا.
واقعیتش اتاق ما به شدت زشته :)) و من برای اینکه بتونم فضاش رو تحمل کنم هر روز یه قر و فری بهش اضافه می کنم. یه عالمه گلدون داشتم که یه چندتاش رو همکارآقا شکست.
سبزی کاشته بودم همکارآقا زونکن از دستش افتاد رو کل گلدون سبزی و همش له شد :| هر روز به عشق لوبیاهام می رفتم سرکار !!
دیگه حالا ۵-۶ گلدون بیشتر ندارم که اگه نباشن نمیرم سرکار!!

خیلی ها هم بهم میگن خوبه تو این محیط فضارو تلطیف می کنی و خب همین جمله شون بهم انگیزه میده که دست از تلاش برندارم. حتی شده یه ذره!!
عود دوست ندارم. علاوه بر اینکه هم اتاقی ام قابلیت اینو داره که از هر چیزی داستان بسازه!!! و گرفتاری درست کنه برام.
پاسخ:
خیلی ها بوی عود دوست ندارن.

پس تو باید گام های محتاطانه برداری.
آفرین چه با ذوق... من فقط گلدون دارم. و کتاب و شکلات تلخ و خودکارهای رنگی. همین.
پاسخ:
اگه از بوی عود بدت نمیاد و البته همکارت هم مشکلی ندارن. توصیه می کنم که عود هم ببری.

جمله های تاکیدی هم بنویس واسه خودت. خیلی تاثیر داره. 

۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۵۴ دخترمعمولی
بعدم لابد یه عده شون می برن تو اینستاگرام و اینا میذارن برای خودشون و پزشو میدن ;-)
پاسخ:
گفتی اینستاگرام! یادم اومد یه ارباب رجوع وراج داریم خیلی حرف میزنه، یه بار دقیقا یادم نیست گل رز رو میزم بود یا گلدون جدید برده بودم این خیلی خوشش اومده بود همون موقع عکس گرفت گذاشت اینستا!! بعد هر سری می اومد می گفت اینقدر لایک خورده!! 

ولی شعرها که از من نیست؛ من دوست دارم اگه نشستن اونجا  30 ثانیه هم که شده به فکر فرو بروند و ... :) 
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۸ محبوب حبیب
صبا جون اینجا هم بچسبون خووو 

پاسخ:
اتفاقا از برچسب نکته یا شعر اینجا استفاده میکنم واسه چسبوندنی ها :) واسه شما تکراریه!
:)))) چه کارمند خوش ذوقی، چه مراجعین خوش ذوقی...
پاسخ:
خب یه کم دور و برم رو توصیف کنم:
 دو طرف مانیتورم رو میزم دو تا گلدون هست! تو جاخودکاری همیشه عود هست و معمولا روزی یکبار روشن میکنم! فصل گل رز هم باشه همیشه رو میزم گل رز هست :)
امروز گندم بردم سرکار واسه سبزه سبز کردن! اگه بشه یه تنگ کوچولوی ماهی می خوام ببرم :) بگذارم رو میزم :)
یه همچین آدم خجسته ای هستم من :)