غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

سال عشق

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سلام


سال نو و بهارتون مجددا مبارک. (یه عالمه گل)


یه حسی بهم میگه باید امسال رو به نام "سال عشق" نامگذاری کنم :)  حالا نه خبریه و نه شخص خاصی تو زندگیم هست ولی خب حسه دیگه :) منم بهش احترام میگذارم ;)



۹۷/۰۱/۰۱
صبا ..

حرف دل

نظرات  (۴)

پیش به سوی سال جدید با اسم ویژه اش
پاسخ:
عاشقم بر همه عالم
که همه عالم از اوست

خوشحال میشم از سر زدن هات و کامنت گذاشتنت مامان لیلی جان.
سلام صبا جون
این نامگذاری هات من رو کشته :) ان شاء الله که سال خیلی خوبی باشه واست. پر از خوشی و خوشبختی. 
من هم دارم فکر میکنم امسال رو چی نامگذاری کنم... خیلی سال خاصی خواهد شد.
پاسخ:
سلام محبوب جانم.

البته بگم امسال واسه من دو پوسته هست :))  

یعنی دو تا نام داره. پوسته رویی اش (توپ های دو پوسته رو که یادته :)) ) سال عشق هست که به حرف دلم و احساسم گوش دادم.

پوسته زیرینش همون "تلاش لحظه به لحظه، پوست کلفتی لحظه به لحظه و لذت لحظه به لحظه" و قسمت پوست کلفتی اش باید بیشتر باشه :))

یه عالمه آروزی خوب واسه تو (بوس و گل)


سال نو ات مبارک صبای مهربان... امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب پیش رو داشته باشی و به اهدافت برسی :*
پاسخ:
سال نو بر شما هم مبارک باشه حورای دوست داشتنی:*

امیدوارم سال جدید پر از سلامتی و اتفاقات خوب برای همه مون باشه :*
سال نو مبارک عزیززززم. سال فوق العاده خوبی داشته باشی.....سال عشق
پاسخ:
سلام مینای عزیززززم. 

سال نو بر تو هم مبارک باشه. امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت پیش رو داشته باشی. (بوس و گل)