غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

دریافتم :)

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ق.ظ

در راستای دریاب دمی که با طرب می گذرد باید بگم که:

 

از نقطه ای که درش قرار دارم راضیم و به همین علت خوشحال و بسیار زیاد شاکرم.

۹۸/۱۱/۰۳

نظرات  (۷)

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۳۱ محبوب حبیب

خوب من برداشتم این بود که یافتم یافتمه پژوهشی بود :) هر چی بود خدا رو شکر :) معلومه خیلی  خوب بوده و بزرگ

پاسخ:
نه عزیزم. نه یافتن پژوهشی بود و نه مساله بزرگ یا چشمگیر یهویی.

از اینکه بعد از ماهها بدخوابی و تپش قلب و کلی مشکل دیگه تونستم بدون قرص ۵-۶ ساعت پشت سر هم بخوابم و اشتهام داره بر می گرده به حالت عادی و اینکه حس میکنم دارم تو یه تیم کار میکنم که اگر مشکلی داشته باشم وقت می گذارن واسه حلش و تو خونه ای زندگی میکنم که آدمهاش مهربونند و دوستانی دارم که دوستم دارم و دوستشون دارم و خانواده و فامیلی که دیدارشون کلی حالم رو خوب کرده راضی و خوشحالم.  البته همه اینا در کنار هم مساله بزرگ و چشمگیری هست.

در واقع از اینکه زنده هستم و دارم زندگی میکنم خوشحالم. خود زندگی معجزه هست. 

خدارو شکر ارامش و شادیت مستدام

پاسخ:
ممنونم مهتاب خانم:)

بسیار هم خوب که راضی هستی :))

پاسخ:
متشکرم عزیزم:)

مستدام باد:)

پاسخ:
تشکر عزیزم:)
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۱۱ ام اسی خوشبخت

خیلیم عالی

لحظه هاتون پر طرب :)

پاسخ:
ممنونم.

همچنین برای شما:)
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۳۶ دخترمعمولی

خدا رو شکر

زندگیت پر از تکرار این لحظه ها :)

پاسخ:
ممنونم عزیزم:*

همچنین برای شما:)

انشالله همیشه با طرب بگذره ؛)

پاسخ:
مرسی دخترم:)

برای شما هم:*