غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

covariance یا کرونا :)

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ق.ظ

اینجا بعد از چین اولین کشوری بود که درگیر کرونا شد. ولی خب بخاطر بستن مرزها تونستند اوضاع رو کنترل کنند و دیگه موضوع از حالت داغی در اومد. البته بخاطر همه گیری بیماری در جهان باید منتظر موج جدیدی از شیوع کرونا اینجا هم باشیم. 

این چند روزی که تو ایران کرونا بحث داغ شده اینقدر روی من تاثیر گذاشته که تمام covariance ها رو در نگاه اول coronavirus  می خونم :)) و خب این یعنی خیلی فرقی نمیکنه کجا زندگی کنی. مهم اینه که عزیزات کجا هستند.

 

۹۸/۱۲/۰۸

نظرات  (۶)

:(( چقدر استرس... انگار تمومی نداره، از یکی میریم میریم تو بعدی

پاسخ:
چی بگم :((

چقدر سیاه نمایی هست علیه ایران دیگه گندشو در آوردن، خوب استرالیا که این همه آتش‌سوزی و آلودگی و مشکلات تنفسی ایجاد کرده چیزی نیست همه جا بهشته فقط ایران جهنم ای باباااا

پاسخ:
استرالیا که آتیش سوزی هاش رو پنهان نمی کرد، ایران کلا تو کار انکار همه چیز هست، الان ایتالیا هم وضعش داغونه، نمیاد که آمار دروغ تحویل دنیا بده!

مشکل ایران این هست که کلا دروغ میگه، به مردم خودش، به جامعه جهانی و ...

و البته مردم ایران از اینکه خود واقعی شون رو به بقیه نشون بدن می ترسن واسه همین وقتی کسی راست میگن سیاه نمایی

چقدر سیاه نمایی هست علیه ایران دیگه گندشو در آوردن، خوب استرالیا که این همه آتش‌سوزی و آلودگی و مشکلات تنفسی ایجاد کرده چیزی نیست همه جا بهشته فقط ایران جهنم ای باباااا

۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۷:۲۴ محبوب حبیب

سلام صبا جونم خواهرت بیماری زمینه ای که ندارن ان شاء الله؟  

دعا میکنم صحیح و سالم این دوره رو طی کنیم.

من هم از نگرانی قرنطینه شدم تقریبا!. دانشگاه تعطیل شده و کلاس ها مجازی ان. اما نمی تونم برم خونه. چون اونجا باید برم خونه پدرم و پدرم قلبش 20 درصد کار میکنه و بقیه توانش از باطریه. این ویروس خیلی خیلی خطرناکه واسشون. حالا ما که نمی دونستیم و همه جایی هم رفتیم خرید و ... ممکنه در فاز خفتگی ویروس باشیم ولی انتقال دهنده.

من نگران اونهام، اونها نگران من! زنگ میزنن مرتب تو ریه هات مشکل داره بیشتر مواظب باش. 

خدا یه رحمی به حال همه مردم ایران بکنه. دیگه رسیدیم به سطح آخر فجایع و بلایا! 

حالا از یه طرف کرونا اومده از اون طرف داره انقدر قیمت ها بالا میره که یه غم مضاعف میاره ولی خبرش تحت پوشش خبر کرونا دیده نشد. البته بیشتر نگران پدرمم که با یه حقوق بازنشستگی چطوری میتونه سر کنه. حرص میخورم فقط که هی من بهشون گفتم فلان کارو کنین بهمان کارو تا یه درآمد دیگه داشته باشین گوش نکردن. حالا که دیگه عروس هم آورده و مخارجش بیشتر شده. 

پاسخ:
سلام عزیزم.

دانشگاه خواهرم فعلا تعطیله خدا رو شکر.

ولی هنوز بستگان کادر درمانی زیاد داریم و البته بستگان قمی که کادر درمانی هستند و بچه هم دارند و بیماری زمینه ای هم دارند😕😕

اقتصاد فلج ایران با این کرونا و بی تدبیری شدید مثلا مسئولین عملا از کار افتاد، صادرات بجز نفت و گاز فعلا نمی تونیم داشته باشیم.
کاسبی های شب عید هم که عملا کنسل شده، گردشگری و توریست هم که تو عید رونق می گرفت به فنا رفت.

فقط این روزها صادرات کرونا به دنیا داریم، قبلا فقط تروریست بودیم الان بیوتروریست هم شدیم😑

دقیقا همینطوره که میگی. انگار ادم از دور بیشتر استرس داره و فکر میکنه نزدیک بود میتونست کاری بکنه:(

پاسخ:
نمی دونم والا. شاید اگر اهل یه کشور دیگه بودم نگرانی م کمتر بود مخصوصا برای کسایی که تو کادر درمان هستند. 

کدوم کشور هستید؟

پاسخ:
استرالیا