غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

چالش دستخط ۲

چهارشنبه, ۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶ ق.ظ

اومدم واسه خودم یه چیزی با ماژیک تو جلد دفترم بنویسم تبدیلش کردم به نامه به شماها! :) پایینش هم دیگه جا نبود امضا کنم :)

 

ولی شما این رو خودتون اضافه کنید:

 

بی جنبه بانو (صبا)

 اول زمستان ۱۴۰۰ --  ۲۰۲۱/۱۲/۲۲

سیدنی 

 

۰۰/۱۰/۰۱

نظرات  (۹)

صباجانم سلام

به به 😍😘😘😘🤗🤗🤗

ببخشید دیر به دیر پیام میزارم

مبخومنت هرطورشده

پاسخ:
سلام نفس خانم گل.

خواهش میکنم عزیزم. هر موقع دوست داری پیام بگذار عزیزم. 

امیدوارم که خوب باشی و اموراتت به خوبی بگذره. 
۰۲ دی ۰۰ ، ۲۳:۴۶ ربولی حسن کور

سلام

کلاس آنلاین خط تحریری نمیگذارین شرکت کنیم؟

اگه من توی این چالش شرکت کنم بی فایده است چون کسی نمیتونه اونو بخونه!

پاسخ:
سلام

شرمنده میکنید با لطف تون :)

شما پزشک ها همین که داروخانه و آزمایشگاه بتونه خطتون رو بخونه ما را بس :)) 

ولی خب یه چند خط کوتاه بنویسید ما هم ببینیم! من قبلا حس میکردم شما از اون پزشک خوش خط ها باشید. 

آقا من پیشنهاد میدم شما ازین به بعد رو کاغذ بنویسید ، همینجوری عکس بذارید :) 

دیگه گفتنی ها راجع به خط تون دوستان دیگر گفتن من تکرار نمیکنم ولی امیدوارم پیشنهادم مورد استقبال قرار بگیره:) 

 

ان شاءالله که آخر سال خوبی داشته باشید هم برای ۲۰۲۱ هم تا آخر ۱۴۰۰ که زمستون تموم شده! 

پاسخ:
ممنون از لطفتون و پیشنهادتون :) 

کار سختی هستا! کاغذ مصرف میشه و خودکار اونجوری :)) ولی شاید هر از گاهی شعری - سخن نغزی رو جایی بنویسم! 

میگن مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد. حالا حکایت خواننده های اینجاست که ذوق من رو همگی بیدار کردید :) ممنون از همه تون.


متشکرم از آرزوی خوب آخر سالی تون :) همچنین باشه برای شما. 

حالا هی خوش خطی و زیبا نویسی تو فرو کن تو چش و چال ما 😏

🤭😊

پاسخ:
وقتی تو اتاق فکرتون در مورد ایجاد چالش فکر میکنید به آدمهای بی جنبه و عواقبش هم فکر کنید خب که اینجوری نشه :)) 

به به 
خوش‌خط خانوم

با این فال قشنگ و شیرین

چقدر خط خوب حال آدمو خوب میکنه. من که پدر و مادرم جفتشون بدخطتن. من کلی هم خیر سرم رفتم کلاس خوشنویسی با خودکار. ولی آخرش شدید ژنتیک غالبه و خودشو تحمیل میکنه. به چند روز تمرین نکردن، کل تلاشهاتو برباد میده. کاری که با من کرد

پاسخ:
مرسی عزیزم لطف داری :)

درسته ژنتیک موثر هست ولی خب من فکر نمیکنم تلاش هات به باد رفته باشه. چون خوب نوشتن نیاز به تمرکز داره. وقتی بخوایی تند بنویسی احتمالا خوب در نمیاد ولی وقتی دل بدی به نوشتن دوباره خوب میشه. این در مورد منم که خطم تحت تاثیر ژنتیک هست صادقه :) 
۰۱ دی ۰۰ ، ۱۲:۱۹ شارمین امیریان

اوه عجب فاالی! 

سفرت سلامت و همه خوبی‌ها بدرقه راهت

پاسخ:
البته این خود فال نبود :) ما غزل بعدی رو میگیم شاهد! این شاهدش بود :)

ممنونم عزیزم از آرزوی خوبت :* 

سلاااام:** مرسیییی از آرزوهای قشنگت. با اون دست‌خط چشم‌نوازت :**

پاسخ:
سلام مهسا جان :*

قربونت عزیزم :) 
۰۱ دی ۰۰ ، ۱۱:۴۴ آوای درون

چه خط خوب و شعر قشنگی... من هم بهترین ها را برای شما آرزو می کنم 

پاسخ:
همه جوره به من لطف داری عزیزم. ممنونم :* 
۰۱ دی ۰۰ ، ۱۰:۲۴ یاسی ترین

ای جانم عزیزم ♥️♥️♥️ چه شعر قشنگی 😍

واقعا هم خطت قشنگ و چشم‌نوازه 😍 خوبه که ما رو به دیدن زیبایی‌ها دعوت میکنی.

زمستون خوبی پیش رو داشته باشی عزیزم 

پاسخ:
ممنونم یاسی جان. لطف داری مهربون.

البته ما تابستون مون اینجا شروع شد :) اونم تابستون پر بارش :)